SEO

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je dnes nedílnou součástí marketingové strategie a pokud chcete uspět v organickém vyhledávání, prakticky se bez SEO neobejdete. Optimalizace pro vyhledávače zahrnuje širokou škálu různých kroků, které pomohou váš web dostat na přední příčky ve výsledcích vyhledávání. Soubor SEO aktivit zahrnuje například odstranění překážek pro vyhledávací roboty, práci s klíčovými slovy, kvalitní obsah, linkbuilding, usnadnění orientace na stránce a potažmo i samotného nákupu atd.

Jak probíhá SEO neboli optimalizace pro vyhledávače?

Jakákoliv optimalizace pro vyhledávače vždy začíná úvodním SEO auditem. Ten vám pomůže zjistit případné nedostatky, které brání k lepší pozici vašeho webu ve vyhledávání. Zároveň SEO zahrnuje spoustu aktivit, na kterých je třeba pracovat dlouhodobě. V případě, že se optimalizaci nebudete věnovat, hrozí, že vaše konkurence získá lepší pozici ve vyhledávání i vaše zákazníky.

Cílem každého webu by mělo být, aby se zákazník na stránkách dobře orientoval, našel zde informace, které hledá a mohl snadno dokončit objednávku, vyplnit poptávkový formulář, nebo splnit jiný cíl.

Čím je SEO ovlivněno?

Pozici vašeho webu ve vyhledávání ovlivňuje spousta faktorů. Skóre kvality web získává na základě kvality zpětných odkazů, technických parametrů, optimalizovanému obsahu včetně obrázků, důvěryhodnosti webu atd. V posledních letech je čím dál důležitější kvalita obsahu. Cílem vyhledávačů totiž je, aby uživatelé na webu našli informace, které hledají. Kombinací relevantního a kvalitního obsahu, UX, linkbuildingu a dalších parametrů posunete svůj web na přední pozice ve vyhledávání, ale také na něj přivedete uživatele, kteří s vyšší pravděpodobností dokončí nákup.

Lokální SEO

Mezi žhavé trendy současnosti patří také lokální SEO. Právě SEO se zaměřením na konkrétní lokalitu vám může přinést velkou konkurenční výhodu. Zaměřuje se totiž na výsledky ve vyhledávání v závislosti na pozici či lokalitě hledajícího uživatele. Lokální SEO běžně využívají podniky jako jsou například restaurace, kavárny, lékaři, kadeřníci, právníci, nebo různí řemeslníci. V rámci lokálního SEO je třeba zaměřit se zejména na zápisy v Google Maps, na Firmy.cz atd. Uživatelům jsou pak zobrazeny podniky přímo na mapách včetně důležitých informací jako jsou kontakty, otevírací doba atd.

V rámci lokálního SEO je také velmi důležité pracovat s recenzemi, mít správně vyplněný zápis v Google My Business, práce s odkazy atd. Pro každou pobočku by navíc měla existovat vlastní vstupní stránka, u které by nemělo chybět interní prolinkování, informace ohledně otevírací doby, adresa, kontakty, nebo optimalizace na lokální klíčová slova.

Mobilní SEO

Není žádným tajemstvím, že čím dál více uživatelů internetu navštěvuje webové stránky na chytrých mobilních telefonech. Právě z tohoto důvodu je dnes mobilní verze webu nutností. A neměli bychom zapomínat ani na mobilní SEO.

Mobilní SEO je oblast, která se zaměřuje na zviditelnění webů v mobilních výsledcích vyhledávání. Mobilní optimalizace pro vyhledávače zahrnuje zejména technické parametry a principy použitelnosti webu na smartphonech. Mobilní SEO je nedílnou součástí efektivní optimalizace od roku 2015, kdy Google představil nový algoritmus, který se mimo jiné zaměřuje i na mobilní použitelnost webových stránek.

Pomůžeme Vám

Chcete, aby váš web byl ve výsledcích vyhledávání opravdu vidět? Uvítali byste, kdyby váš web navštěvovalo více relevantních uživatelů s vysokou pravděpodobností konverze? Náš tým neustále sleduje nejnovější trendy a jsme spolehlivým partnerem, který se postará o SEO vašeho webu od A do Z.

23.6.2022 Číst dál
Nyní můžete v rámci služby Google Search Console programově přistupovat k údajům, které poskytuje nástroj pro kontrolu URL. Jak na to?
17.6.2022 Číst dál
Nenechte se penalizovat aneb duplicitní obsah může být problém nejen pro návštěvníky. Jak se mu vyhnout a zabránit jeho vzniku?
14.6.2022 Číst dál
Máte e-shop na Shopify? Zjistěte, jak se umístit na předních příčkách vyhledávání Google.
13.6.2022 Číst dál
Zjistěte, které SEO faktory jsou zásadní pro optimalizaci obrázků, abyste zlepšili svůj obsah a pomohli mu získat vyšší pozice ve vyhledávání. Jak na...
2.6.2022 Číst dál
Pochopení toho, co je dobrá doménová autorita, umožní vašemu webu dosáhnout vyššího hodnocení v Google.
1.6.2022 Číst dál
Navštívil jsem školení, kde jsem se dozvěděl spoustu nových informací o tom, jak dělat úspěšné SEO pro e-shopy. Jaké to bylo?
16.5.2022 Číst dál
SEO se neustále vyvíjí – zde je rekapitulace nejdůležitějších novinek v oblasti SEO za poslední rok.
10.5.2022 Číst dál
Pro získání zákazníků a udržení se ve výsledcích vyhledávání musí váš obsah odpovídat záměru vyhledávajících. Jak toho dosáhnout?
19.4.2022 Číst dál
Cestovní ruch utrpěl v posledních dvou letech velké ztráty. Zjistěte, jak propagovat své služby v tomto oboru online a využijte osvědčené SEO postupy...
28.3.2022 Číst dál
Pomozte potenciálním zákazníkům učinit nejlepší rozhodnutí pomocí srovnávacího obsahu podpořeného pevnou strategií klíčových slov.

Stránky