- Čeština
- English
- Slovenčina
PPC systém
PPC systémy jsou jedny z nejpoužívanějších nástrojů výkonnostního marketingu. Stále nejrozšířenějším z nich je Google Ads, dále pak Facebook, a v České republice je stále hojně využíván také český Sklik.
PPC je zkratka pro Pay Per Click a znamená, že v daných systémech neplatíte za zobrazení reklamy, ale až za proklik na ni. PPC systémy nabízejí širokou škálu typů reklam, a to jak ve vyhledávací, tak v obsahové síti. Prakticky pro každý obor podnikání je zde možné najít ideální variantu, která bude přinášet výsledky.
Nevíte si rady s volbou ideálního mixu PPC systémů a typů reklam? Rádi se postaráme o vaše kampaně od A do Z. Výsledky kampaní pravidelně monitorujeme a věnujeme se jejich optimalizaci tak, aby vám přinesly co nejvyšší tržby. Ve světě onlinu se pohybujeme již od roku 2007, neustále sledujeme nejnovější trendy a pracujeme s nejmodernějšími nástroji. Díky této kombinaci jsme již pomohli stovkám klientů.
Máte zájem o PPC reklamu? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme
Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333
Co nabízí jednotlivé PPC systémy?
Google Ads
Google Ads například nabízí možnosti klasických textových inzerátů, které se zobrazují nad organickými výsledky ve vyhledávání na základě shody klíčových slov zadaných vyhledávajícími uživateli do vyhledávače. Další a velmi oblíbenou možností jsou kampaně v Google Nákupech (tzv. PLA), které jsou jasnou volbou pro pokrytí inzerce širokého portfolia produktů z e-shopů. Uživatelům, kteří si již prohlíželi konkrétní produkty, je možné připomínat se pomocí remarketingu nebo dynamického remarketingu. Možné je ale také budovat brand pomocí videokampaní nebo bannerových reklam v obsahové síti. V rámci obsahové sítě by neměla chybět nativní reklama, která kombinuje obrázek, logo a text.
Sklik
Sklik, stejně jako Google, nabízí možnosti textových inzerátů ve výsledcích vyhledávání, kde je možné zvolit si nadpis, cílovou URL i popisky. Na rozdíl od Google Ads zde však chybí různá rozšíření, která pomáhají zatraktivnit dané reklamy a zaujmout ještě větší plochu ve vyhledávání. I v rámci Skliku je možné zapnout produktové kampaně, které se v tomto případě budou zobrazovat ve výsledcích zboží.cz. V Skliku je rovněž možné nastavit bannerové kampaně v obsahové síti a reklamu, která kombinuje obrázek, logo a text.
Zapomínat bychom neměli ani na Facebook. Tato sociální síť nabízí velmi přesné cílení a kromě kampaní zaměřených na návštěvnost webu je zde možné propagovat samotné příspěvky, jejichž organický dosah je již v dnešní době prakticky mizivý. Velmi oblíbené jsou také produktové kampaně, které propagují zboží z katalogu a Lead Ads kampaně pro získání leadů, se kterými je možné dále pracovat.
Nevíte si rady s nastavením PPC kampaní, nebo na ně nemáte dostatek času? Kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme!